Alla inlägg under juli 2010

Av Petra - 2 juli 2010 00:26

Ska jag försöka mig på ett inlägg igen då, får se om det blir flera den här gången :)


Jag har fått byta avdelning på jobbet (igen)... man hinner inte tröttna i alla fall.

Nu har jag hamnat på brödavd. där jag började i tisdags.

Jag fick börja med att städa, vilket tog 3 timmar. Resten av dagen gick åt till omplock på plåtar och plocka bröd ute i butiken. Den dagen gick ju väldigt fort i alla fall...

Onsdagen kom och gick lika snabbt den... fick lära mig ugnarna på jobbet och plocka igen... fast även startvagnar den här gången.

Torsdag har det varit idag och tredje och sista arbetsdagen den här veckan. Samma sorts arbetsuppgifter idag förutom att jag även fick göra chokladmuffins, kul med lite annat att göra också :)


Imorron bär det av till systeryster och hennes familj ca 6 timmars bilresa bort, det ska bli riktigt trevligt. Saknar er redan trots att det inte var alltför länge sen sist.


Nu ska jag fixa tvätten innan jag ska hoppa i säng så jag orkar upp och packa och fixa smörgåsar o.dyl innan resan.


Ha det underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards